Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s našim používaním súborov cookie. Ďalšie informácie

ZINDULKA prenajíma lode už aj Slovákom. A mieri oveľa ďalej.

ZINDULKA

Česká jednotka v prenájme lodí patrí k najväčším firmám svojho druhu v Európe. Jej biznis posledné tri roky prudko rastie, len tento rok firma prenajala takmer 2000 lodí. Zindulka neskrýva ambície, práve teraz vstupuje na Slovensko, do Poľska a Nemecka. Mieri ale ďalej: cieľom je stať sa globálnym lídrom. A zdá sa je to možné.

 
Reklama

Spoločnosť Zindulka založil pred takmer 25 rokmi Jiří Zindulka, uznávaný český jachtár. Koníček sa mu stal živobytím - jachting vníma ako životný štýl. V krajine, ktorá nemá more, je to unikátne, ale česi na dovolenku na lodi počujú: ešte nedávno bol podiel domácich objednávok 90%.

V roku 2012 sprostredkovala firma ZINDULKA za celý rok prenájom niečo vyše 300 lodí. Len tento rok sa ich počet prehupne ďaleko cez dvetisíc. Hlavným dôvodom dynamického rastu firmy je vstup investora so silným technologickým zázemím.

Tomáš Vondráček vstúpil do firmy v roku 2014. Inšpirovala ho k tomu vlastná skúsenosť s dovolenkou na mori a servis, v ktorom videl priestor na zlepšenie aj veľkú obchodnú príležitosť. Vondráček je CEO vo WMC Group - skupine, ktorá združuje reklamnú agentúru WMC Grey a poradenskú firmu Actum zameriavajúcu sa na internetovú prezentáciu firiem. Celkom 300 zamestnancov a ročné tržby 400 mil. Kč.

Silné zázemie, Vondráčkov ťah na bránku a biznis založený na dlhoročných skúsenostiach sú predpoklady k úspechu. Už teraz má ZINDULKA čo ponúknuť: v jeho online vyhľadávači lodí, jednom z najlepších na trhu, nájdete až 15 000 plavidiel. Prenájom lode je základ, ako zákazník môžete využiť aj radu doplnkových služieb.

Na plavbu vám zaistia prevereného kapitána. Kauciu na loď si môžete poistiť s krytím, aké nemá u iných spoločností obdoby. Samozrejmosťou je aj nonstop poradenský servis počas plavby, alebo možnosť zasielania analyzovanej predpovede počasia formou SMS.

Vedľa toho usporadúva ZINDULKA kurzy pre rôzne druhy a stupne kapitánskych preukazov, výukové aj poradenské prednášky na jachtárske témy, plavby pre deti, firemné akcie ako teambuildingy a firemné regaty.

Vzhľadom k dobre nastavenej komunikácií na sociálnych sieťach a lojalite zákazníkov (20 000 aktívnych fanúšikov na Facebooku a adresátov newsletterov) nezažíva firma výkyvy: objem prenájmov je stabilný a rozdiel medzi silnými a slabými mesiacmi je maximálne okolo 20%.

Trh v prenájme jácht rastie. A ZINDULKA si chce z globálneho koláča odhryznúť čo možno najväčší diel. Ako hovorí sám Tomáš Vondráček, "chceme byť taký Booking.com pre jachty." Firma teraz expanduje na Slovensko, a je pripravená ponúknuť slovenským zákazníkom rovnako kvalitný a stále sa zlepšujúci servis, ako tým českým. Na ďalšie trhy, ako je Poľsko alebo Nemecko už vstupuje pod značkou YACHTING.com. To naznačuje, že sa chce stať synonymom pre prenájmy lodí v globálnom meradle.

 
 
Sdílení a tisk
   
 
Reklama