Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s našim používaním súborov cookie. Ďalšie informácie

Externý redaktor pre Finance.sk

Mladá fronta, a.s. hľadá externého redaktora

Spoločnosť Mladá fronta,a.s. prevádzkujúca ekonomický portál Finance.sk hľadá externého redaktora.

 

Popis práce: tvorba článkov a príspevkov
pre portál Finance.sk
Rozsah článku: 3 500 - 6 000 znakov vrátane medzier
Jazyk: slovenčina
Tématické zameranie: firemné financie
Okruhy tém: obchodný zákonník
zmluvné vzťahy
prevádzkovanie podnikania
financovanie podnikania
podniková kultúra
Ponúkame

  • nadštandardnú odmenu za článok
  • prácu z domova
 

Zaujímate sa o niektorú zo spomínaných tém? Neváhajte a pošlite vzorový článok na adresu feedback@finance.sk!

Voľná pracovná pozícia na Finance.sk

Finance media, a.s. hľadá spolupracovníka/čku na pozíciu Account manager pre Finance.sk.
Poďte k nám pracovať! Staňte sa členom mladého, energického a dynamického tímu! Okrem zaujímavého platového ohodnotenia a benefitov Vám ponúkame aj možnosti profesného rastu. Podieľajte sa s nami na rozvoji unikátneho finančného portálu na slovenskom internetovom trhu!

Reklama
Reklama
Reklama

Aktuálne články Finance.sk

Kupujem auto z dovozu. Na čo všetko si mám dať pozor?

19.07.2019

Navonok dobre vyzerajúce auto môže mať množstvo nedostatkov. Podľa čoho vyberať a ktoré faktory nepodceniť? Prinášame tipy pri dovoze auta zo zahraničia.

KVÍZ: Čo všetko viete o daňových zvýhodneniach a nezdaniteľnej časti základu dane?

19.07.2019

Daňový bonus na dieťa, nezdaniteľná časť základu dane na daňovníka a na manželku znižujú základ dane. Vďaka daňovému bonusu však môže vzniknúť aj daňový preplatok.

Cestovné poistenie na dovolenku: čo všetko by malo obsahovať?

18.07.2019

Cestovné poistenie dovolenkára vyjde len približne euro na deň poistenia. Poistiť na dovolenku sa tak rozhodne oplatí. Čo všetko pribaliť do cestovného poistenia?

Kto vlastní slovenské médiá?

18.07.2019

Keď v roku 2015 robila agentúra Focus pre Transparency International prieskum, len jeden z desiatich Slovákov vedel, komu naozaj patria slovenské média. Odvtedy sa zmenili vlastnícke štruktúry, ale informácie o zákulisí ostávajú stále pre mnohých záhadou. Poznať majiteľov médií však môže výrazne pomôcť čítaniu informácií medzi riadkami.
Reklama