Tag reklamácia

Reklamácia je právne jednanie, v ktorom si spotrebiteľ môže uplatniť náhradu škody za vady na tovaroch, prípadne za nekvalitné alebo nedostatočné služby. Spôsob reklamácie, právne predpisy a ďalšie náležitosti riešia právne predpisy alebo zmluva medzi poskytovateľom a spotrebiteľom.

Súvisiace tagy

Súvisiace správy

  • Reklamácia dovolenky. Ako postupovať a čo možno reklamovať?
    Hlavná dovolenková sezóna sa pomaly chýli ku koncu. Pre mnohých bolo leto časom splnených zážitkov, iným dovolenka nesplnila očakávania. V prípade nespokojnosti možno dovolenku reklamovať, ako každú inú službu.
  • Ako a kde si zmeniť meno na letenke?
    Letenky sa vystavujú vždy na meno a s tým súvisia aj komplikácie, ak sa meno držiteľa zmení. Letecké spoločnosti pritom nerozlišujú, či ide o zmenu kvôli sobášu, premenovaniu, či napríklad darovaniu alebo predaju letenky inej osobe. Pre nich to je zmena mena. V niektorých prípadoch drahá, niekedy bezplatná, občas nemožná.

Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním naších služieb vyjadrujete súhlas s naším používaním súborov cookie.